Narzędzia do email marketingu

Sprawnie prowadzony email marketing pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorów. Jest to skuteczna metoda na zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności danej marki. By jednak działanie takie dało oczekiwane rezultaty, warto skorzystać ze specjalnych narzędzi, które poznasz z dzisiejszego artykułu.

Email marketing – jakie narzędzia masz do dyspozycji

Znacznie ułatwione zadanie mają przedsiębiorcy korzystający z systemów przeznaczonych do internetowego marketingu. Systemy takie jak Freshmail.pl stale zyskują na popularności i skupiają coraz liczniejsze grono użytkowników. Dzieje się tak dlatego, że korzystanie z nich jest łatwe, przyjemne i daje wymierne rezultaty.

W ramach kampanii mailingowej prowadzonej za pośrednictwem Freshmail.pl możesz korzystać z różnego rodzaju narzędzi takich jak kreator do tworzenia wiadomości i baz kontaktów. Możesz korzystać także z testów antyspamowych, dowolnie zmieniać treści, optymalizować czas wysyłki, a także mierzyć rezultaty kampanii.

Jak przyciągnąć uwagę klienta

By przygotować atrakcyjną wizualnie wiadomość, można skorzystać z gotowych, tematycznych szablonów. Dzięki intuicyjnemu narzędziu takiemu jak FreshMail Designer łatwo edytować wiadomości i dowolnie je personalizować. Do dyspozycji masz ponad 150 szablonów, które możesz dostosować do swoich potrzeb w bardzo prosty sposób. Pozwoli Ci na to intuicyjny i łatwy w obsłudze edytor drag drop.

Jak zdobyć odbiorców

Jednak nawet najlepiej zredagowana wiadomość marketingowe na nie wiele się zda, gdy nie ma do kogo jej wysłać. Dlatego tak duże znaczenie ma obszerna baza danych potencjalnych klientów. W omawianym systemie w łatwy sposób zaimportujesz dane już znanych użytkowników. Do Twojej dyspozycji są także narzędzia pozwalające stworzyć lub poszerzyć istniejące bazy klientów.
Możesz tworzyć formularze zgłoszeniowe, łączyć różne bazy danych czy też analizować zachowanie poszczególnych odbiorców, by lepiej i skuteczniej przygotowywać kampanie mailingowe.

Jak zwiększyć efektywność

Dzięki pakietowi narzędzi takich jak inspektor kodu, testy spamu czy też optymalizator czasu wysyłki w znaczący sposób zwiększysz oddziaływanie Twoich wiadomości. Możesz także integrować te funkcje z innymi dostępnymi w sieci narzędziami takimi jak Google Analytics.
W ten sposób masz stałą kontrolę nad wszystkimi aspektami kampanii, od momentu tworzenia wiadomości, aż po monitorowanie ich efektywności. Dlatego jak najszybciej skorzystaj z możliwości, jakie daje Ci Freshmail.pl i zacznij zdobywać klientów już dziś.

No Replies to "Narzędzia do email marketingu"

    Leave a reply

    Your email address will not be published.